רשת דומינו פיצה

רוב אוהבי הפיצות בישראל מכירים את אחת הרשתות הותיקות ביותר במדינה, רשת דומינו פיצה.  הפיצריה הראשונה של הרשת הוקמה עוד בשנת 1972 וכיאה לפיצה משובחת ההצלחה המסחררת הובילה לפתיחתם של סניפים נוספים ברחבי הארץ. נכון להיום סניפי הרשת מציעים מנות טעימות נוספות אותן ניתן לאכול לצד הפיצה או כמנה נפרדת ושירותי משלוחים עד הבית או בית העסק. סניפי הרשת כשרים ובחלק מהסניפים ניתן ליהנות משירות משלוחי אוכל גם במוצאי השבת.

המטבח האיטלקי הוא מושג מוכר מאוד לעובדי מסעדות רשת דומינו שכן הם עברו הכשרה מיוחדת בתחום וכל מסעדה המשתייכת לרשת מציעה מגוון רחב של מנות מהמטבחים האיטלקיים והישראלים. המתכון הסודי של הבצק של דומינו עובר כבר מספר דורות במשפחת דומינו פיצה, הרוטב העגבניות אותו מושחים על הבצק הטעים הוא אחד הגורמים להצלחה הנפלאה של הפיצה והגבינה הקשה הטעימה גורמת ללקוחות רבים לחזור שוב ושוב לפיצריה זו על מנת ליהנות מהפיצות הנפלאות ושאר המנות הטעימות אותן מציעה המסעדה.

טרם קבלת ההחלטה האם לשבת באחד מהסניפים או לבצע הזמנת אוכל באמצעות אתר המשלוחים, חשוב שתדעו מספר יתרונות שמשוייכים לשירות המשלוחים של דומינו פיצה. הדבר הראשון הוא שהם מגיעים לכל כתובת באיזורים רבים בארץ, דבר זה כולל גם כתובות פרטיות וגם בתי עסק. הדבר השני הוא ששירות המשלוחים פעיל משעות הצהריים ועד שעות הלילה המאוחרות. דבר שלישי הוא שהמנות מגיעות ארוזות באופן מוקפד וחמות. הדבר הרביעי הוא שיש מבצעים מיוחדים רק לאותם אנשים שמחליטים להזמין אונליין, כלומר באמצעות אתר המשלוחים (דבר שתקף גם לאלו שמזמינים פיצה באיסוף עצמי דרך האתר). דוגמאות למבצעים אלו הן קינוח חינם במתנה (בכל הזמנת פיצה משפחתית) ומבצעי אחד ועוד אחד.

אז מה כדאי להזמין?

ניתן להזמין פיצה בגודל בינוני, גדול או ג'מבו עליה כל אותן תוספות אותן אתם אוהבות, פסטות מושלמות, הטעמים התימניים של דומינו (מלוואחים וזיוות), טוסטים, לחם שום גדול, סלטי בריאות הכוללים גם סלט ניסואז וסלט יווני, תירס חם וקינוחים שונים שימתיקו לכם את היום. בתיאבון!

חזור